Voor het beheer van uw vastgoed werken wij samen met Holland Building Vastgoed Beheer.

HOLLAND BUILDING VASTGOED BEHEER IS GESPECIALISEERD IN PROFESSIONEEL BEHEER VAN VASTGOED VOOR ZOWEL PARTICULIEREN ALS BEDRIJVEN.
Het optimale rendement uit de portefeuille halen, daar streven wij naar!

Portefeuillebeheer in heel Nederland
Wij voeren het administratief, technisch en commercieel beheer uit namens opdrachtgevers. U kunt met uw hele portefeuille bij ons terecht. Of dit nu woningen, appartementen, garages, kantoren, bedrijfsobjecten of winkels zijn wij hebben heel Nederland als werkgebied. U profiteert van onze expertise en wij kunnen snel schakelen.

Dit bereiken wij o.a. door:

  • een optimale dienstverlening aan u en de huurders;
  • ons te richten op een maximale huuropbrengst
  • de onderhoudskosten beheersbaar te houden.

Uiteraard zijn onze ondersteunende diensten ook van belang. Huurafrekeningen, servicekosten, indexeringen, ze moeten precies kloppen en daar zorgen wij voor. Beheer Mijn Vastgoed biedt de volgende diensten;

  • * Financieel beheer;
  • * Financieel en technisch beheer tezamen.

Daarnaast is het ook mogelijk om op projectmatige basis beheer te bieden.

Check ook snel de site voor meer informatie www.hb-vb.nl

Waaruit kunnen onze Beheer werkzaamheden bestaan?

Wij verrichten werkzaamheden op zowel administratief, financieel, technisch- als commercieel gebied.

Afhankelijk van de diensten die u wilt afnemen kunnen onze werkzaamheden voor u bestaan uit o.a.:

  • Het regelmatig onderhouden van contacten met de huurders ter bevordering van een goede relatie;
  • Het (laten) uitvoeren van klein onderhoud;
  • Het administreren van de gas-, water, elektra- en servicekosten inclusief jaarlijks verrekening met huurders;
  • Het factureren en innen van de huurpenningen en servicekosten Jaarlijkse huurprijs aanpassing;
  • Het opstellen van nieuwe huurcontracten;
  • Het afsluiten van onderhoudscontracten

VOOR U VERZORGEN WIJ ONDER ANDERE:

Een maandelijks overzicht van de huurpenningen, servicekosten, onderhoud, BTW, etc; Maandelijks overmaken van de huurpenningen met aftrek van onderhoud en kosten beheer Tijdig inlichten over eventuele problemen met toelichting over welke acties wij genomen hebben ter oplossing en aansturen van leveranciers voor onderhoud e.d.

WAT KOST DIT U?

Wij hanteren een uiterst simpele en doorzichtige formule: U betaalt een percentage van de huurpenningen en servicekosten excl. BTW. Dit percentage is afhankelijk van de diensten die u afneemt. Vraag kosteloos en vrijblijvend een offerte te op maat!

Meer weten?

Indien u interesse heeft in onze diensten, of u wenst gewoon eens van gedachten wilt wisselen, neemt u dan gerust contact op met ons kantoor.

Wolters Housing "Woon Professional". Bel nu 070-3615080 of mail info@woltershousing.nl voor gratis informatie.

Uw bericht is naar ons verzonden. Wij nemen zo snel mogelijk contact met ons op.

Er is iets mis gegaan met het versturen van het formulier.
Controleer of u alle velden (goed) heeft ingevoerd en probeer het nog een keer.

Hoeveel is ?